bibak

ساخت وبلاگ

اسنپ چت – Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با دانلود اسنپ چت و نصب آن یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل در اختیار دارید که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است.

bibak...ادامه مطلب
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 377 تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 ساعت: 7:29

دانلود آهنگ جدید ایرانی از اصلی‌ترین سرگرمی ها و حتی نیاز ها در فضای مجازی و پرمخاطب‌ترین موضوعات در این فضا بین ایرانیان به شمار می‌آید.

از میان هنرهای موجود در اجتماع ما، کمتر موردی مانند موزیک مخاطبان پرشمار و متنوع را به سمت‌وسوی خود جلب می‌کند. ماهیت موزیک، نیاز به شنیدن و شنیده‌شدن است که در زیباترین و هنری‌ترین شکل ممکن و در قالب آواها و نواهایی هماهنگ و هارمونیک، عرضه می‌شود. به‌جرأت می‌توان گفت هیچ هنری در سال‌های اخیر، تا این حد نزدیک، آشنا و بی‌واسطه با حواس آدمی ارتباط برقرار نکرده است. آمار بالای دانلود آهنگ خوانندگان پاپ در طی هر روز را می‌توان از نشانه‌های بارز و آشکار این واقعیت دانست.

 

bibak...ادامه مطلب
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 529 تاريخ : دوشنبه 2 فروردين 1400 ساعت: 21:19

دانلود شاد 3 جدید آموزش پرورش + آموزش رایگان

شاد – Shad نام اپلیکیشن آموزشی رسمی و جدید از سوی آموزش و پرورش می باشد که به تازگی رونمایی شده است. با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌ برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی با دانلود شاد بهره مند شوند. برنامه شاد آموزش و پرورش راهی برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشند. با دانلود برنامه شاد با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور شاگردان در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا محصلین بتوانند از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

 

bibak...ادامه مطلب
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 153 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 3:21

چگونه اکانت تلگرام خود را به طور کامل حذف کنیم

امکان دارد به هر دلیلی پس از مدتی شما نیاز به حذف اکانت تلگرامی خود داشته باشید.ما به شما آموزش کامل این کار را در سیستم عامل های موبایلی و یا کامپیوتر می دهیم.فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات شما اعم از مخاطبان، عکس ها و ویدیوها، چت ها و فایل هایی که در تلگرام رد و بدل کردید به صورت کامل حذف دائمی خواهند شد.

bibak...ادامه مطلب
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 8:34

دانلود شیریت کامپیوتر Shareit 4.0.6.177 برای ویندوز و مک
شیریت – Shareit یک برنامه بسیار کاربردی در زمینه انتقال سریع فایل و اطلاعات بین موبایل ها و کامپیوتر می باشد که با استفاده از آن می توان فایل های مختلف را بین دو موبایل یا موبایل و کامپیوتر و… با سرعت بسیار بالا انتقال داد. امروز در سایت ایران دانلود شیریت کامپیوتر آن یعنی نسخه شیریت ویندوز و شیریت مک را برای دانلود قرار داده ایم. با دانلود شیریت فایل های حجم بالا را بین موبایل/ویندوز و مک جا به جا کنید و از سرعت آن لذت ببرید.شما همچنین میتوانید با این برنامه فایل های با فرمت وین رار رو هم جا به جا کنید.
 
bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 330 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 8:06

کبد یکی از مهمترین اجزاء بدن انسان است. انسان بدون کبد نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد. حتی قسمتی از کبد نیز می تواند برای ادامه روند زندگی فرد کافی باشد. به همین علت است که در پیوند کبد، کل این عضو بدن را پیوند نمی زنند و تنها قسمتی از آن پیوند می شود. چراکه همین میزان نیز می تواند با رعایت برخی پرهیزات، زندگی مناسبی برای فردی که کبد خود را از دست داده، ایجاد کند.

چگونه کبد چرب را درمان کنیم
کبد در حالت عادی و نرمال خود چربی ندارد یا میزان چربی آن بسیار کم است. همچنین آنزیم های کبد به صورت نرمال میزان مشخصی دارند که می توانند به فعالیت ها و وظایف کبد رسیدگی کنند. این در حالی است که در همان ابتدای مسیر بیماری کبد چرب، آنزیم های کبد تا حدودی غیرطبیعی شده و میزان چربی کبد افزایش پیدا می کند. البته در شرایط ابتدایی این بیماری، هیچ خطری فرد را تهدید نمی کند. با این حال عدم رسیدگی به آن، باعث پیشرفت چربی و به هم ریختگی بیشتر آنزیم های کبدی شده و در نتیجهن خطر ابتلا به سیروز کبدی و سرطان کبد بیشتر می شود. برای مشاهده کامل مقاله درمان قطعی کبد چرب به سایت چگونه مراجعه کنید.

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 8:32

دانلود تلگرام اصلی جدید اندروید Telegram 7.1.3

Telegramیک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. تلگرام در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت.برای دانلود برنامه اندروید به سایت اندرویدکده مراجعه کنید.

دانلود تلگرام

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 18:24

صفحه دوره سیستم مدیریت آموزشی

 استان بوشهر هفدهمین استان بزرگ کشور است که دارای قدمتی 5000 ساله است. بوشهر دارای حدود 700 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس است که برای یک استان در ایران یک رکورد مرز دریایی محسوب میشود. استان بوشهر به دلیل دارا بودن مقادیر بالای انرژی پایتخت انرژی ایران لقب گرفته است.  موقعیت مکانی این استان در جنوب غربی ایران واقع شده است. به دلیل مجموع مزایای این استان بندر بزرگ آن یعنی بندر بوشهر یکی از بنادر مهم ترخیص کالا است.برای مشاهده کامل مراحل ترخیص کالا از گمرک به سایت ای ترخیص مراجعه کنید.

ترخیص کالا از گمرک بوشهر

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 398 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 4:27

 دانلود وین رار WinRAR 5.80 فشرده سازی فایل +کرک و نسخه قابل حمل

WinRAR – وین رار نام یکی از محبوب ترین و قوی ترین برنامه های فشرده سازی فایل می باشد که قابلیت فشرده سازی فایل ها تا 10% بیشتر از Zip را دارا می باشد. با دانلود Winrar می توانید تمام فایل های دلخواه خود را به صورت تکی و یا مجموعه ای، فشرده سازی کنید و حجم آنها را برای انتقال و یا آپلود برروی اینترنت کاهش دهید. برنامه وینرار قابلیت استخراج فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO JAR, LZH, TAR, UUE, Z را نیز دارا می باشد که به راحتی می توانید فایل های دلخواه خود را از مجموعه های فشرده شده خازج کنید. هم اکنون ایران دانلود آخرین نسخه این برنامه و کرک Winrar و همچنین نسخه قابل حمل(بدون نیاز به نصب) را برای شما آماده دانلود کرده است.برای دانلود نرم افزار های ویندوز به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود وینرار

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 467 تاريخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399 ساعت: 4:14

گفتنی است ترانه شنیدنی رفتم که رفتم با صدای آرون افشار ، با بالاترین کیفیت اوریجینال منتشر و در دسترس عاشقان موسیقی قرار گرفته است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

مفتخریم عرض کنیم آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم بلافاصله پس از انتشار رسمی، در رسانه لیوا منتشر و آماده دانلود شد.برای دانلود آهنگ های جدید آرون افشار به سایت لیوا مراجعه کنید.

دانلود آهنگ رفتم ک رفتم ارون افشار

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:48